Stiahnite si reklamačný protokol TU


Reklamačný protokol č
.:....................../vyplní predávajúci/

Predávajúci: MOPIS - Sauer s.r.o., Mierová 48/97, 982 01 Tornaľa, IČO 45 580 162, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

a) Kupujúci:.................................................................................................................................................

b) Reklamovaný produkt: ………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

c) Doklad o kúpe č.:.............................. d) Dátum zakúpenia produktu:………………………………

e)Dátum uplatnenia reklamácie:..................................................................................................................

f)Reklamované vady ......................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

Poučenie pre spotrebiteľa: Uvedené v Reklamačnom poriadku, bod 27.

g) Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na: □ riadne, včas a bezplatne odstránenie vady, □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, □ výmena vadného produktu za bezvadný, □ zrušenie kúpnej zmluvy, □ primeraná zľava z ceny produktu. /spotrebiteľ označí jednu z uvedených možnosti/

h)Určenie spôsobu vybavenia reklamácie predávajúcim: □ ihneď, □ do 3 pracovných dní/jedná sa o zložitý prípad/, □ najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie /vyžaduje sa zložité technické zhodnotenie výrobku/

i)Vybavenie reklamácie: □ ihneď, □ reklamácia bude vybavená dňa:...............................

Kupujúci:............................................... Predávajúci:.............................................

/podpisy len v prípade uplatnenia reklamácie poštou/

j) Spôsob vybavenia reklamácie:

písomná výzva na prevzatie plnenia dňa....................

k)*Reklamácia uznaná: □ bezplatne odstránenie vady – oprava, □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, □ výmena vadného produktu za bezvadný, □ zrušenie kúpnej zmluvy, □ primeraná zľava z ceny produktu..........% v hodnote...........eur,

l)*Reklamácia zamietnutá, dôvody:

………………………………………………………………………………………………………………

………………….…………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………

Dátum vybavenia reklamácie:…………………………………………….

Predávajúci:............................................. Kupujúci:...............................................